DISKOBIL - MOBILDISKOTEK - DISKOTEK - MOBILDISKO - DINNERMUSIK
 
Mobildiskotek og diskotek
for alle aldersgrupper !

Typisk booking-forløb

1. Henvendelse fra Jer
2. Tilbud fra DISKOBIL
3.
Bekræftelse fra DISKOBIL
4.
Betaling: Ved festen eller før.
5. Faktura fra DISKOBIL
6. Vi modtager gerne feedback

Start forløbet her


 

Kontakt os gerne på tlf. 52 112 119

 


 

 

 

Køreplan:

På ovenstående sider kan I læse lidt om hvordan en fest typisk skrider frem, set fra vores side.

 

DISKOBIL - MOBILDISKOTEK - DISKOTEK - DINNERMUSIK TIL FIRMAFEST BRYLLUP KONFIRMATION M.V.



BOOKING OG BESTILLING AF MUSIK OG DISKOTEK - HVORDAN

Planlægning er en vigtig ting når man som arrangør skal sikre at det hele kommer
til at løbe af stabelen som forventet. Her er musik og underholdning en vigtig del.

Her er det ikke mindst vigtigt at arrangøren ved at man kan regne med at DJ'en
underholdning og musik også er på plads som aftalt og lever op til forventningerne.
Her kommer vores mangeårige erfaring ind i billedet.

De fleste som ønsker at få et tilbud vælger at indhente det her.

Andre foretrækker den personlige kontakt og kontaker os derfor pr. telefon for at
få en snak. Når man kontakter os pr. mail eller telefon vil det i 9 ud af 10 tilfælde
være Lone der tager sig af det. Lone forestår al tilbudsgivning, booking og anden
administration.Hun er altid god for en snak.

Et tilbud er uforbindende og dermed uforpligtende. For os er det derimod bindende.
De fleste forventer sig dog ikke at man holder en dato åben i eksempelvis et halvt
eller et helt år og de få gange det sker finder vi altid en løsning. Evt. via nogle af
samarbejdspartnerne.

Hvad med kontrakt og betaling ?

Når I efter at have fået et tilbud fra os beslutter Jer for at lade DISKOBIL forestå
underholdningen, modtager I en skriftlig bekræftelse fra os som siger lidt om hvad
vi har aftalt herunder hvordan det rent praktiske med hensyn til opstilling
typisk forløber. Hvordan det helt præcist skal forløbe aftaler vi, dvs. den enkelte
DJ, med Jer op til arrangementet. Ofte også før.

Vi har endnu ikke haft behov for at binde vores kunder med kontrakter og krav om
forudbetaling. Det er vi glade for, da det bekræfter vores tro på at de kunder vi
servicerer er seriøse og hyrer os fordi de ønsker vores musik og underholdning.

Ved selve festen eller umiddelbart før/efter får I så en faktura. Vi bliver tit spurgt
om vi kan gøre det uden regning, og til det svarer vi blot, at vi udleverer en regning.
Hvad folk senere gør med den er os uvedkommende.

Drøftelser inden festen.

Vores DJ kontakter jer inden festen for lige at drøfte de praktiske detaljer, samt ikke
mindst den musikalske side af sagen. Som udgangspunkt sker dette i ugen op til festen.

Der er herudover ofte noget dialog og mailkorrespondance inden, men det er ikke hensigts-
mæssigt at drøfte de sidste detaljer inden festen på et tidspunkt hvor vedkommende måske
har 2-3 andre fester inden.

Mange vælger også at sende ønskelister m.v. over musik de gerne selv vil høre.
Listerne kan være meget overordnede eller meget detaljerede. Dette er som regel en hjælp for
DJ'en, da denne herved har et godt overblik over folks forventninger og ønsker.
Man skal dog huske på at der bør være plads til at DJ'en kan "handle i nu'et" og at gæsterne
ved festen typisk også vil komme med ønsker.

Det er således ikke hensigtsmæssigt med lange lister på 200-300 numre, som "binder" Dj'en
på hænder og fødder. I modsætning til en computer eller en jukeboks er den erfarne Dj's force
netop at kunne læse sit publikum og kunne spille de rigtige numre på det rigtige tidspunkt og på
det rigtige sted.
.

Bespisning m.v.

Vi ankommer normalt tl stedet hvor festen skal holdes inden gæsterne ankommer/middagen
starter og er ofte de sidste der tager afsted. Dvs. ofte opholder vi os 12-16 timer på stedet hvor
festen holdes. Der forventer vi at der er lidt mad og drikke til vores folk, men det behøver ikke
at være specieltbestilte kuverter med alt hvad der hører sig til. Som regel er det noget vi klarer
med personalet på stedet, hvad enten det så er rester o.l.

Vi drikker ikke alkohol når vi er på job, hvorimod der forbruges en del sodavand og alm. vand.


 

 

 





På turne i Odense

Kobberbryllup Amager